keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Painajaisia

Oon nukkunut nyt kolme yötä yksin, ja jokaisena yönä oon nähnyt ihan älyttömiä painajaisia ja heräillyt yöllä hiestä märkänä. Mitähän ihmettä tää on?

Viime yön unista muistan ainakin sen, että lämmitin Lyyliä (siis yhtä meidän kissoista) uunissa. En tiedä/muista miksi, mutta siis kissa makoili siellä uunin pohjalla. Lämpöä oli 175 astetta, ja olin huolissani että miten se pärjää siellä. Näytti kyllä ihan tyytyväiseltä, mutta pelkäsin että polttaa itsensä. Pidin Lyyliä uunissa kai jonkun kymmenisen minuuttia, sitten avasin luukun ja yritin varovasti vetää kissan ulos, jolloin sen käpälät ensiksi osui johonkin ritilän reunaan ja kärähti, sitten koko turkki oli ihan hiiltynyt ja tunsin miten koko kissa on kuiva ja karrella.
Sitten näin unta että olin Pielavedellä mummolassa, ja mun päätä pisteli ja kutitti koko ajan. Menin seisomaan eteiseen peilin eteen ja aloin tutkia mun rastoja ja päänahkaa, ja löysin sieltä valkoisen toukan. Pelkään ja inhoan kaikkia ötököitä ja ällötyksiä ihan jumalattomasti, joten yks mun pahimmista peloista on että rastoissa ois joku elukka. Otin toukasta kiinni ja vedin sen pois, jolloin se kasvoi isommaksi ja alkoi kiemurrella ja sille ilmestyi iso kita, jossa oli teräviä hampaita o__o Huusin ja itkin paniikissa, ryntäsin vessaan ja vedin toukan alas pöntöstä.

Koko yö oli täynnä tollasia sekavia unenpätkiä, onneks en muista enempää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti