keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Raha-asiaa + lisää ompeluksia

Oon nyt kolmatta viikkoa pajalla, ja eilen selvisi pitkällisen tivaamisen jälkeen että saanhan mä tosiaan työkokeilusta jotain muutakin rahaa kuin toimeentulotukea. Mikä on ihan kiva asia, sillä heinäkuulle tuli sossusta 21,85 euroa. TYPin tyypit ja pajan toinen ohjaaja sanoi että hae vaan toimeentulotukea heinäkuulle, enkä mä osannut sitä ihmetellä ennenkuin Mikko huomautti että kyllä työkokeilusta pitäis jotain Kelan rahaa saada. Täyttelin eilen työmarkkinatukihakemusta, pitää tänään se käydä viemässä.

Pussukoista lisää kuvia, oon tehnyt näitä nyt jotain parikymmentä. Yks Auroran tyttö keksi solmia noihin vielä tommosia koristejuttuja, ovat muuten hienoja!






1 kommentti:

  1. Moi, olit ilmottautunut lukijaksi mun blogiin.Siirrän sen salasanan taakse, ilmoitatko sähköpostin (jos se saatana toimii ees niin), niin laitan sut lukijaksi.

    VastaaPoista