sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Good times

Joo, tulin eilen kotiin. Olin vielä aamulla sen verran skarppina ett jaksoin ajaa Iisalmeen, ja sitten kotona alkoi väsyttää helvetisti joten nukuttiin muutaman tunnin päikkärit. Perjantaina siis istuttiin pienellä porukalla (sisko + sen kihlattu, veli, minä, Mikko + myöhemmin yks Mikon ystävä) iltaa veljen luona, oli jees! Minä osasin juoda sopivasti, ja sisko yllättäen joi itkukännit mutta ei se mitään :D Torstaina käytiin isän luona, tehtiin pihalle nuotio ja paistettiin makkaraa. Muuta erityistä ei tainnut Pielavedellä tapahtua?

Tänään oon pelannut ihan homona Dragon Age II:sta, uuh! Huomenna taas pajalle, outoo kun on mennyt niin monta päivää tässä välissä. Harkitsen myös vakavasti karppauksen jatkamista (taas), tosin ei varmaan oo rahaa ostaa karppiruokaa ennenkuin saan Kelan rahat. Oon siis oottanut kuntoutustukea jo aika monta viikkoa, ja viimeks oon saanut Kelan rahoja joulukuussa... Aina yhtä ihanaa elää velaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti