tiistai 22. maaliskuuta 2011

Valivali

Vapaapäivä. Kävin äsken terapiassa tosi pitkästä aikaa, kun unohdin monena kertana peräkkäin mennä ja sit hoitaja oli lomallakin jossain vaiheessa. Kohta aattelin ottaa leipää (vaaleeta leipää, valkosipulimajoneesia, juustoa ja kinkkua = <333) ja kattoo eilisen Pasilan + Salkkarit netistä, sitten varmaan pelaan Dragon Agea.

Oon ollut pajalla kohta kuukauden, enkä oo vieläkään saanut kuntoutustukea. Oon siis viimeksi saanut Kelalta rahaa joulukuussa, ja tammi-helmikuulle hain toimeentulotukea jota sain ruhtinaalliset 250e. Ihan vitun hauskaa. Soitin eilen Kelalle ja lupasivat laittaa kiireelliseksi mun hakemuksen, mutta katotaan nyt mitä se sitten käytännössä taas hyödyttää.

Eilen käytiin pajan porukalla keilaamassa, en ollut ikinä ennen ollut. Ois saattanut olla kivempaa, jos joku olis viitsinyt kertoa miten kättä pidetään ENNEN VIIMEISTÄ KIERROSTA.

Mulle tulee aina tosi hyvä mieli, jos autolla ajaessa jään odottamaan suojatien yli menevää jalankulkijaa ja mua kiitetään siitä hymyilemällä/nyökkäämällä/kädenheilautuksella, joten oon nyt alkanut itsekin tekemään niin jos oon jalan liikkeellä. Siis eihän jalankulkijoilla oo mitään velvollisuutta kiittää semmosesta asiasta jonka pitäis olla melko itsestäänselvyys, mutta kivalle se silti tuntuu. Ja eilen kun mua jäi autoilija odottamaan ja nostin kättä kiitokseksi, niin tuli myös hyvä mieli siitä kun kuski nosti kättä takaisin. En tiiä pidetäänkö mua nyt ihan hourupäänä ja mietitään mitä tuo hippi huitoo, vai ymmärtääkö ihmiset että yritän olla kohtelias.

Ettei jäis liian positiivinen jälkimaku tuosta edellisestä aiheesta, niin todettakoon lopuksi että kevät on muuten ihan vitun raivostuttavaa aikaa, kun joka paikka lainehtii vettä ja kuraa + aurinko paistaa jatkuvasti silmiin. Kotonahan siis peitän aina ikkunat verhoilla ettei vaan valoa pääse sisälle, mut ulkona on hankalampaa kun en oo oikein aurinkolasi-ihmisiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti