tiistai 15. maaliskuuta 2011

I'm going nowhere fast

Oho, enpä oo saanu aikaseks päivittää yli viikkoon. No en oo kyllä tehnytkään mitään mainittavaa, ollut vaan ma-ke-pe pajalla ja välipäivät löhönnyt kotona. Tänään olin poikkeuksellisesti pajalla vaikka on tiistai, kun halusin perjantain vapaaks että lähden huomenna Pielavedelle ja oon lauantaihin asti siellä. Siskolla on 30-v synttärit niin käydään porukalla kiinalaisessa ja loppuviikosta varmaan juopotellaan vähän.

Pajalla on ollut kivaa, ihan mielelläni sinne aamuisin menen ja ei oo vielä ollut päivän aikana semmosta oloa että haluaisin jo pois. Oon nyt mm. askarrellut pääsiäiskortteja myyntiin ja väsännyt vanerista semmosia suodatinpussitelineitä, joita sitten päällystän. Viime viikolla käytin ekaa kertaa vannesahaa ja tänään niittipyssyä, molemmat oli ihan helvetin pelottavia vehkeitä.
Meitä on Aurorassa nyt 3, kun eilen tuli uus tyttö. Ollaan kaikki käsityöpuolella, ja siellä on sit vielä työmarkkinatuella yks tyttö. Jutellaan paljon ja tullaan kaikki hyvin toimeen. Oon alkanut polttaa pajapäivinä seuran vuoksi tupakkaa niin paljon että välillä meinaa päätä särkeä :D Mähän on siis ollut pelkkä tuuritupakoija jo ainakin pari vuotta. Sit tulee juotua teetä tuolla enemmän kuin kotona, mut sehän on vaan kivaa.

No mitäs muuta? Alettiin kahtomaan Mikon kans Band of Brothersia, mulla on isältä lainassa dvd-boksi. Puolet taitaa olla nyt katsottu, kohta varmaan jatketaan. Tosin väsyttää aika kovasti, ett en tiedä ottaisko pienet torkut ensin. Mun vauhdikas elämä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti