maanantai 28. helmikuuta 2011

Huuruinen selonteko

Mörri tuli eilen illalla tänne! Ei olla ehditty vielä tehä oikein mitään, kun tänään mulla oli eka päivä työhönvalmennusta. Oon siis semmosella monitoimipajalla, valitsin käsityöpuolen mutta saan tehdä siellä kaikkee askartelujuttuja myös. Otin aamulla puolikkaan pamin ja se on ilmeisesti pönähtänyt päähän yllättävän hyvin, koska olin päivällä aika sumussa ja kotiin tultua ihan helvetin väsynyt. Otettiin just päikkärit, mä oon vieläkin ihan tööt mutta toivottavasti piristyisin vähän. Mörri koisailee vielä, käyn kohta herättelemässä sitä.
Pajalla on töissä yks tosi kiva Marika, joka on mulle ennestään tuttu koska oli töissä nuorten tukikodissa jossa olin 16-17-vuotiaana. Marika on mukana tuossa työhönvalmennusryhmässä, joten on nyt tavallaan mun ohjaaja. Se kulki mun mukana melkein koko päivän, ja käytiin yhdessä kahvilla ja syömässä :)
Yritin kirjottaa mitä tein tänään ja mitä tuun tekemään tuolla pajalla, mut tulee ihan helvetin sekavaa tekstiä. Jätän sen siis myöhempään, kun oon selkeemmillä vesillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti